petek, november 25, 2005

Dileme ...

V poplavi idej, ki me vsako noč premočijo do možganskih celic, sem se znašla v hudi dilemi, kaj ovekovičiti na blog. Lahko bi pisala o:

- snežni odeji, ki je prekrila dol in breg, naznanila prihod tete Zime in še posebej razveselila 13-letnike, ki z velikim navdušenjem kepajo študentke (a se ne spravljaš ponavadi na punce svoje starosti?)
- sibirskem mrazu, ki veje zunaj (no najbrž bo ta vzrok za zgoraj opisane posledice) in pusti rahlo rdečico na licih, ki jo je sicer pri meni težko ločiti od tiste v toplih okoliščinah (pač farbam!)
- File extension kvizu, o katerem vsi pišejo, pa bom jaz tako superkul, da tega ne bom storila (čisto mimo stezice, sem mojca.mp3!)
- odstavitvi Jankovića, ki je postal vseslovenski srž debat in se pojavlja ob nič hudega slutečih kofetkanjih
- o božično-novoletno ovešenih trgovskih centrih, ki praznikom odvzamejo vsakršno čarobnost (prevod za Slovence: čarobno pomeni biti za božič in novo leto pijan ko kanta in se po možnosti ne zbuditi v lastnem bruhanju ;))

Pa ne bom. Grem raje gledat nov del Losta.