nedelja, januar 13, 2013

Bodi sprememba!

Blogger je še vedno živ, jaz pa tudi. Njegov videz je prenovljen in menda popolnoma izboljšan, čeprav sem ravnokar dve uri možgančila, kako naj svojemu blogu nadenem novo srajčko, pa bi bilo vseeno, če bi ga pustila golega in bosega, kakršnega sem dobila že ob prvem kliku. Ne dela. Sploh. Še napake mi ne pusti javiti. V naslednjih dneh torej sledi stikanje po CSS-drobovju.

8 let bo letos, odkar sem začela puščati besedne virtualne odtise v medmrežju (z večjimi in manjšimi odmori) in v tem času se ni veliko spremenilo. Še vedno sem stara (zdaj že skoraj dobesedno) ista Mojca. Redne službe nimam, moža in otrok tudi ne, psa in avto imam pa že od prej.

Ni mi všeč, kakšna sem in kjer sem danes. Premalo pišem, berem, športam, potujem, vadim tuje jezike, se družim z zanimivimi ljudmi in trudim, da bi končno že spacala faks in osvojila bleščeči naziv druge bolonjske stopnje. Stojim na isti stopnički kot 5 let nazaj brez zmagoslavja, ki me je prevevalo takrat, ko sem stopila nanjo. Pa preveč tarnam. Včasih niti ne z razlogom, ampak le zato, ker se pri teh letih in v teh časih človek nima več o čem pogovarjati.

Boli me za novoletne zaobljube, leto 2013 bo zares leto sprememb. Začenjam ... danes.

6 komentarjev:

ursa pravi ...

Yo yahodka! :)
Long tajm no read. Lepo te je videt spet migajočo.

(komaj sem našla komentarje, da sem lahko napisala te globoke misli)

Yah0da pravi ...

Aaa, hvala. Lepo je videt, da bralci tudi še vedno migajo :) Vprašanje je sicer, kolk časa bo tole trajal, ampak važno, da se vsake toliko malo pofočkam, ane :)

Petrov plac pravi ...

He, ravno čekiram linke iz mojega bloga, tvoj je eden redkih, še živih! Hurej! :))

Yah0da pravi ...

Napol živ, Peter ;)

Anonimni pravi ...

In, kako kaže? :D

Unknown pravi ...

In kako kaže? :D