četrtek, april 13, 2006

Mojca = lenoba

Mojca nič ne piše, Mojce sploh več ni!

se slišijo obtožbe z vseh strani; kamenjana s pridigami mojega fan kluba sem uklonila hrbet, pobesila glavo in udarila tipkarski blues.

Po dobi večno zaprisežene zvestobe lenobi najprej kratek updejt za vse anonimne zalezovalce, ki bdijo nad mojim anonimnim razburljivim življenjem in spremljajo vsak moj korak: oprezanje za policami severovzhodnega oddelka kranjskega nakupovalnega centra je brezpredmetno, ker je Mojca po treh odpovedih končno s končno odpovedjo končala. (Kaj?!) Ja, vse v dobro znanosti in širšega občestva - zolajevska izkušnja med klošarji je avtorico navdahnila za ustvarjalno pisanje o melanholični polnilki polic, razbitih vloženih rdečah pesah in življenju na beraški palici. Naslov: še neznan. Priporočljivo: predlogi.

V pripravi tudi: Psihološki nasveti in organizacija časa, če imaš tri službe.

Ni komentarjev: