sreda, avgust 23, 2006

Motivacija ...

je nična.

Levo od mene: kava in dva kapučina, desno od mene: tekila, pred mano: zajeten kos literature in premalo časa.

Cilj: ugotoviti, ali je Gramsci s pojmom pasivna revolucija res označeval vlogo zmernih v risorgimentu


Dosedanje ugotovitve: nekaj je narobe s sladko smetano

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Naj ti pomagam: ne
en cilj uresničen, 10ka pri izpitu naslednja v vrsti ... ;)

lpp

Yah0da pravi ...

No, pa si ovrgla še edino hipotezo, za katero sem mislla, da je pravilna :)

10? :D Js hočem +10!;) (sanja svija kukuruz)

ana. pravi ...

hehe. do takih ugotovitev o smetani sem tud jst velikrat prsla. potem pa jih je cudlo zakaj sem imela kavni flek na vseh papirjih :P

Black Betty pravi ...

A tekila je na mizi za motivacijo ali ima kakšno drugo funkcijo v tvojem procesu učenja?
Me sam zanima, ker če je neki na tem, potem bom tudi sama začela to prakticirat. ;)

Yah0da pravi ...

Tekila je za motivacijo kakopak - ampak sam tolk časa, dokler jo gledaš s previdne razdalje ... če pride prebliz, je sam še za dekoncentracijo.;)

Anonimni pravi ...

OK, vemo kako izmučajoče je lahko učenje, ampak s kakšnim novim postom bi se nas pa lahko usmilila. Ja? :)