četrtek, maj 31, 2007

Hvala, ker ne kadite

Danes je svetovni dan brez tobaka in skorajda moj mali osebni praznik - glede na moje blazno teženje vsem preljubim, ki si drznejo vtakniti čik v usta. (Neusmiljena sem predvsem do novih kadilcev, medtem ko starim večinoma dam mir.)

Spomin zlate ribice mi sicer onemogoča popoln vpogled v ozadje antikadilske težnje, sumim pa, da ima nekaj opraviti s prežganimi torbicami, jaknami in puloverji (sedaj samo še čakam, da bodo preluknjana oblačila "in") in prijetno aromo, ki se je borbeni kosi (tisti, ki preživijo luknjanje, ane?) oblačil vsakič znova navzamejo.

Eden izmed mnogih antikadilskih oglasov je tudi "prstonožni":


A ni stayinghard krasna domena?

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Mojca, I do agree. Indeed. Ampak če celo in tudi v gledališču skoraj v vsaki predstavi kadijo. Pa čeprav je iz kamene dobe, ko niso kadili drugega kot kamnov.