petek, junij 29, 2007

7 stvari o meni ...

Včeraj sem bila v hladu poletne vročine okepana, danes me je z istim namenom na prestol veličastnih ustoličila Pina. Preden razkrijem pravljičnih sedem o sebi, naj izdam, da se nerada razgaljam; veliko raje namreč puščam mehke stopinje na oblaku spleta in se skrivam za gledališko zaveso kot prišepetovalka.

Here it goes:
  1. Abnormalno uživam v popkorn ponudbi cenenih, sluzastih, banalnih in trivialnih holivudskih filmskih presežkov. Srce še posebej vzdrhti ob srednješolskih romantičnih komedijah in polizanih igralcih, ki se v bravuroznem dramatskem zapletu odpovejo tituli glavnega frajerja na šoli samo zato, da osvojijo srce zapiflane Pepelke.
  2. Ne vem, kako kratkovidna sem. Še preden bi lahko potešila vse vprašujoče poglede o karakteristikah nosnega okrasa, je moja okulistka umrla. (Ja, vem, obstajajo kartoteke in kracarije v zdravniški izkaznici, pa žal ne znam brati hieroglifov oziroma sem prelena, da bi se pozanimala o zaskrbljujočih številkah.)
  3. Z odliko sem opravila mojstrski izpit iz odlašanja dolžnosti. Članke, scenarije in seminarske naloge vedno (ampak res vedno) pišem zadnjo noč in jutro. S pisanjem zaključim največ 8 ur pred rokom in najmanj en dan po grožnjah delodajalcev.
  4. Ko bom velika, bom ... Od majhnega sem obsedena s poklici: namesto učiteljice, pisateljice, policistke na kolesu, veterinarke, slovenistke in psihologinje sem pristala na študiju novinarstva. Ne dam roke v ogenj, da bom čez 15 centimetrov (samo) novinarka.
  5. Že nekaj časa sem naskrivaj zaljubljena v leve ujemalne prilastke. Včasih jih prevaram tudi z desnimi. (Ampak samo ujemalnimi!)
  6. Alergična sem na pomaranče. Ker se jih ne smem dotikati, jih pa sicer lahko konzumiram, moram ob intoksikaciji s tekilo na pussy način (cimet, pomaranča) vedno najti prostovoljca, ki mi tlači pomarančo v usta.
  7. Ne znam delati balonov iz roza hubba bubba žvečilnih gumijev. Niti iz fluoroscentno zelenih, mi pa na vsake kvatre uspe napihniti kak hibrid iz brezsladkornih orbitovih dražejev.
Aja, in preziram verižno pisanje postov v stilu 5 najljubših predmetov, 13 najljubših krajev in dve razvadi in pol, ki ju spretno skrivam.

5 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Pridna Mojca!
Očitno ti bomo morali za aktivacijo tvojih kreativnih prstkov redno nalagati domačo nalogo.

Yah0da pravi ...

Hehehe, sj vem, pridna sm bla. A kšno čebelco dobim :))

j.močni pravi ...

nauč se še fafat do grla pa boš vrednejši človek

Yah0da pravi ...

A me boš nauču?

Nadezhda pravi ...

Zadnji odstavek je za dol past smešen. Kar malo me trebuh boli. Od smeha, jasno.