sreda, september 07, 2005

Blog pavza

Po 14-dnevni pavzi (sej vem, da ste vsi jokal in ponoč hlipal v blazino, ko me ni blo) je naposled prišel čas za moje ponovno bloganje. :) Najbrž bo za to malce kriv tudi september, ki mi že od nekdaj (wtf se to sliši, kot bi to pripovedala 70-letna babica s protezo, berglami in vsem ostalim, kar sodi k starim ljudem) predstavlja nek nov začetek - v bistvu sem si ponavadi zadala določene cilje, želje - tako nekako, kot to počnemo ob začetku novega leta. Mimogrede, pa ste vedeli, da se vaše dobronamerne želje že prvega januarja sfižijo, ker vam v glavi zbija in pol dneva tako ali tako prespite? (Res niste?) Da ne izgubimo rdeče niti: med željami oziroma cilji se tokrat nahaja pridno bloganje in beleženje mojih dni, manj bluzenja, manj spanja (mišljenega tako ali drugače), več dejavnosti, več več več ... ahhh, čez 14 dni bo itak spet vse isto. Zakaj tak filing? September je doslej vedno predstavljal novo poglavje v izobraževanju Punčare in seveda: nov list v knjigi časa, nepopisan, bel in čist (če se ne motim, zgornje vrstice pripadajo Makarovičevi) in ta list je bil prost tudi za spremembo starih in uvedbo novih navad.

September bo odslej pri meni kakopak zamenjal oktober, želje pa ostajajo iste ...

Green Day - Wake me up when September ends

Ni komentarjev: