petek, marec 31, 2006

Knjižnice Part Deux

Ne odžiram prostora samo medmrežju, pač pa mesečno z rednim lovljenjem deadlinov še hladnokrvno pobijam drevesa. Rutinsko pisarjenje nebuloz v tiskane medije je včeraj prekinilo pismo prizadetih - moje celofanske pisarije o knjižnicah in preredkih čitalniških prostorih je kranjske knjižnične angele zmotilo. Tako zmotilo, da so poslali pojasnjevalno pismo uredniku in me naslovili z Mojco Juvan. Kar pa nisem. Pravijo, da bodo z odprtimi rokami sprejeli to Mojco Juvan v čitalniških prostorih študijskega oddelka, ki jih popolnoma druga Mojca v skromnem prispevku o knjižnicah ni omenila.

Je Mojca izkrivila resnico?

S tisto drugo Mojco, ki trenutno igra vlogo prvoosebne pripovedovalke, se sicer prizadeti strinjajo glede čitalniških mest in dodajajo, da bo stiska in lakota željnih čitanja potešena z ureditvijo novih prostorov. Juvanovo pa že sedaj vabijo, da se oglasi v čitalniških kotičkih študijskega oddelka.

Bo po krivem obsojena Mojca Juvan (whoever she is) plačala za Mojčine grehe?

Ne prevzemam odgovornosti za obtoženo, če se je slučajno znašla na seznamu knjižničarskega interpola, se pa kopljem v peneči kopeli slave zaradi dejstva, da me nekdo izven informacijske avtoceste bere! :)

Ni komentarjev: