torek, julij 04, 2006

Še ena pridobitev ...

Podobno kot je pred kratkim v ljubljanski živalski vrt prirjovel nov morski lev, je tudi naš zverinjak (ponovno) postal bogatejši za mijavkajočega člana.

Ime: še neznano (spet)
Akomodacija: 50-odstotno uspešna; luškano bitje je še vedno malce sovražno nastrojenu proti 30-kilski čivavi, ki naj bi bila labradorec in mačjemu lepotcu Casanovi.

In naj bralcu ne uide še moj fotografski talent ... (model je tudi bivši akrobat, pred fotosešnam pa je nerodno padel v mlečno tekočino in malce umazal svoje pražnje oblačilo)

7 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Mijau?

Joker pravi ...

Ooooooo.....
How cute...samo potem zrastejo in iz njih nastane kdo ve kaj. ;) Odkar sem imel priložnost po televiziji občudovati film Cats & Dogs...od takrat sem skeptičen do štirinožnih hišnih ljubljenčkov nedolžnega videza Previdnost ni nikoli odveč! ;)

Anonimni pravi ...

@svizec - tisto, da iz njih zraste kdovekaj velja zgolj za ljudi... Iz muckov zrasejo pač mački. Kaj je tu posebnega? Če pa nimaš lastnih izkušenj z domačimi zverinami. Pa zgolj nasvet - so odlična priprava za otroke... sploh, če si omisliš malega psa.

Black Betty pravi ...

oh mojca skoraj soladno kjut. baj da vej, ena moja je že dobila nadimek. Ime je namreč malce težko izgovarjat in se dret po vrtu Evtanazijaaaa, evtanazija. Tko si preprosto rečemo Grizla.

ija, to se pač lahko zgodi samo takim ljudem, ki grejo na safari in zagledajo "mačjega" mladiča in ga s sabo domov vzajemo. Seveda zraste potem iz tega malce večji maček.

valem: lahko so pa samo nadomestek. mi smo si omislili dve muce, da jima ni dolgčas in se lahko sami preganjata sem ter tja. Tako jim mi samo nastavljamo hrano in igrače.

ursa pravi ...

Betka, Grizla???
Po mojem spenjaču papirja ste ji dal ime? Bogi muc, kakšne travme bo imel. To je direkt iz razreda {Kanta, Ror, Štanga, Zajla}. Bogi, res :)

Yah0da pravi ...

@Anonymous: Ne samo mijau, pač pa tudi prsssh proti psu, sicer pa mrmrmrmrmrm (predenje)

@Svizec: stara modrost pravi, da sej mačkov in psov treba bat: ker majo kosmata ušesa. no pa še kej druzga. :)

@betka: sej vem, kr cukr sej mal dvignu ... Haha, Grizla. :D :D še dobr, da ni Rizla ;)

@Ursa: Aj ajmar tut not?

Black Betty pravi ...

Urša: tvoj spenjač ima ime?? Super. Kaj pa razpenjač ima tud kakšn ime?

Mojca: ma ti maš same super ideje. Mogoče bo nasledna žvau, k jo bom prvlekla, pod pogojem, da je moškega spola, Filter. In upam, da nima urša kakšnga pisarniškega imena pod tem imenom :P