četrtek, julij 14, 2005

Kokoška na begu

Ma ja, saj tudi jaz včasih (ali pa ves čas - odvisno s kakšnega zornega kota me gledate ;)) izpadem bebavo, ampak danes ... sem se imela priložnost "seznaniti" z bitjem ženskega spola (na žalost!), ki ... zares delata sramoto svoji vrsti! Blah ... 752x me je vprašala eno in isto stvar, se z atributi (ki na njej sploh niso zgledali dobro) ponujala vsem, kar leze in gre ... in ... ni, da bi zgubljala besed. :)

Today the countdown begins: samo še 14 dni do dopusta :)

Poleg tega pa še napredek: danes sem izklopila vse komunikacijske naprave sveta: IRC, MSN ... no ja okej Skype je še prižgan ;) Če poklapano priznam: izklopila sem pravzaprav le dve ... napredek je pa vseeno! ;)

Zdej bom pa vzela zobotrebce, ki so mi pomagali imeti odprte oči tako dolgo časa, ven in šla spat. :)

Ln + Bond - Lullaby za vse tiste, ki jim spanec lega na oči ... ;)

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Ko človk izklopi MSN in IRC in to jemlje kot napredej, se je potrebno zamislit. Sploh zato, ker se v takem primeru ponavad sam več energije preusmeri v blog.

Anyway veselo blogaj pa ne se preveč učit, ker je matura kretensko enostavna..

Yah0da pravi ...

hehe, matura je tako ali tako že za mano ... samo še čakam na rezultate ;) sicer sem pa dosledno upoštevala tvoj nasvet in se res nisem preveč učila :) (bomo kmalu videli ali se bo rek Manj je več izkazal za pravega :))

Anonimni pravi ...

Heh, itak da ste maturo že odpisal... kje pa žvim.

Če ne rabiš bit glih zlata maturantka (teh noben ne mara), pol lahko mirno spiš. :)