torek, julij 19, 2005

PMS, polna luna, petek 13. in črne mačke

Post danes odpade, ker sem čisto malce (yeah right) tečna, poleg tega bo pa še kmalu polna luna ... (no nekak zlo okrogla luna mi deluje skozi okno :))

Danes bolj v latino ritmih: Juanes - La camisa negra

p.s. A ni fino, da mamo ženske razlog, zakaj smo tečne, četudi smo v resnici tečne kar tako? :)
p.s.2 Petek 13. in črne mačke nimajo nikakršne zveze z napisanim, so zgolj plod avtoričine domišljije :)

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Re: "p.s. A ni fino, da mamo ženske razlog, zakaj smo tečne"

enako velja za moške

samuelion pravi ...

V četrtek ob 13:01 je ščip t.i. polna luna. če bo vreme naklonjeno jo lahko vidis, cene pa mores pocakat na vecer.

Yah0da pravi ...

kulčy, pol sem pa loh še jutr tečna :)

samuelion pravi ...

aja luna ni pogoj za mojo tečnobo... kvečenu me bolj razganja.