četrtek, januar 26, 2006

100. post

Obstajajo tri stvari, zaradi katerih precej hitro lahko zakurimo streho:
a) vera
b) vegetarijanstvo
c) kozmočiks

Če se ne strinjam z določenim mnenjem, še ne pomeni, da potem lahko name stresaš obtožbe, češ da mislim, da sem najpametnejša in najbolj izobražena in da mi ni nihče golob, ker je to le izogibanje pravemu argumentiranju.

Če rečem NE, potem to res pomeni NE, zato me nehaj prepričevati in se potem igrati užaljeno in zamerjati inče in palce, ker nismo stari 5 let, da bi to sploh še vžgalo!

Res nisem nikoli popolnoma iskrena, če nikomur ne rečem, da je fuknen? Morda pa znam le malo bolj premisliti o tehtnosti besed, kadar nekontrolirano letijo iz ust.*


*Za enega pob'ča, ki se potika po skrivnih rovih medmrežne kanalizacije: izjema potrjuje pravilo.

4 komentarji:

Yah0da pravi ...

Ja ja, sej seznam je malo daljsi se, ampak top 3 trenutno. Ne, res nis biu ti, sta bli pa dve muli: eno razvajeno pišče + eno samosvojo pišče.

Yah0da pravi ...

Hehe, moja nepazljivost pri pisanju: post se ni nanašal na pišče, ki z mano hodi na sestanke enkrat na mesec in se (tako kot jaz) bori za naklonjenost urednika :)))

Anonimni pravi ...

... in vztrajno teži, podkupuje in grozi za celodnevno zmrzovanje na snegu ;)

Anonimni pravi ...

Ha, uspelo se mi je prebit skozi zakomplicirana pravila in objavit svoj prvi post ;)
p.