četrtek, oktober 27, 2005

V številkah

- še vedno pod vplivom prejšnega posta -
A ni čudno, da se mi poleg petkov, sobot, nedelj, ponedeljkov, torkov in sred ob četrtkih vedno kaj posebnega dogaja?

Danes:
- sem vstala 1 uro prezgodaj, misleč, da sem spet zaspala (za pojasnilo glej prejšnji četrtek), na poti pa ob zvonjenju budilke na telefonu ugotovila, da naj bi se takrat šele zbudila
- posledično iz prve točke popila 1 kapučino, pa bolje, da ga ne bi
- 4x na hitro zavrla avto, ker se je zelena luč brez utripanja preklopila v rumeno
- sem 7x poslušala Blindspott - Mind Dependancy
- sem med 10. in 12. uro prejela 11 sporočil
- si v knjižnici izposodila 12 knjig in 1 interaktivni CD o učenju francoščine, za katerega bom čez 3 tedne plačala precej zamudnine
- sem popila 0,015 hektolitrov vode
- je predavatelj psihologije 34x izrekel besedo "seksualno" v različnih kontekstih (tudi najbolj bizarnih), najbrž z namenom, da bi pritegnil našo pozornost
- sem naredila 157 kilometrov, ker je prevrnjeni tovornjak zaprl cesto, edina alternativa pa vodi skozi Kamnik

Svet je bolj zanimiv skozi številke.

1 komentar:

Yah0da pravi ...

Bom, sam upam, da ostali udeleženci prometa tega ne bodo narobe razumel ;)