sobota, oktober 01, 2005

Vikend

Včeraj participirala na žurki (in zraven bila primorana skenslat folk, za katerega mi je vsekakor bolj mar kot pa za gostitelje dotične žurke), na katero sprva sploh nisem mislila iti, in še danes zjutraj občutila posledice sinočnjih dejanj, za izredno uteho v težkih trenutkih se predvsem zahvaljujem Frucu, bistri alpski vodi ter Aspirinu Direkt :)

Poleg tega sem ugotovila, da se različne skupine mojih prijateljev ne marajo med seboj. And u know what? Sem že sita vseh opazk, očitkov, spotikovanj - I don't give a f***** damn. Prav res mi že visi dol za razna spakovanja in imitacije nekih fensi scenc.

Bah, grem spat.

pa še: Sarah McLachlan - Answer

2 komentarja:

Yah0da pravi ...

Valda, hehe. Samo ne štekam, kako mam js loh tko "različne" ljudi vsen rada - med sabo se pa ne marajo :) No sej jih ne silm k druženju pa kljub temu ... :)najslabše je za rojstni dan, ko moraš vsake posebi častit :)

Anonimni pravi ...

Pri nas so taki problemi VEDNO samo zaradi žensk.
Ženske se skregajo in pol so pizdarije. Brez izjem.