sobota, november 26, 2005

Novoletna

Jep, nič drugačna ne bom od ostalih - sneži! In kljub temu, da sem še včeraj zaradi "menseničneda" vzdušja tovrstno temo raje zamenjala za ogled Jacka, Kate in ostale druščine, ji bom danes namenila nekaj vrstic ... Pravzaprav se bom izognila kemijski formuli, športnim aktivnostim in ostalim zadevščinam, ki jih lahko ustvarjate na, ob, v in s snegom ter se posvetila njemu sorodni oziroma posredno povezani temi.

Poleg otvoritve sezone kidanja snega (mimo gredice preko stezice, po zadnjih podatkih sem ga namerila 39 centimetrov) se je očitno otvorila tudi sezona vprašanj: "Kam pa za novo leto?" Posebej v decembrskem času (pa tudi že prej!) to vprašanje izpodriva celoletno mašilo pogovorov: "Kakšno čudno vreme!" In ne samo torej, da je sleherni Kranjec v prostem času meteorolog, je pač tudi velik načrtovalec, pustolovec in žurer! Ker novo leto je resda - samo enkrat na leto! Pa tudi 26. november je samo enkrat na leto, pa me ni nihče vprašal, kaj bom danes počela :)

Well, za vse tiste, ki me boste v naslednjem mesecu spraševali, kako bom preživela najdaljšo noč v letu (res? meni se je zadnjič zdela daljša, ko smo prestavili uro ;)): NE VEM. Ponudbe zbiram do 31. grudna 2005 do 20.00, najbrž bo stvar trenutnega navdiha, zaradi tega ne bom izgubljala živcev ali pridobila kak siv las in navsezadnje - čisto mogoče je, da se bom imela lepše in bolj veselo kot vsi tisti, ki stvar načrtujejo že od junija naprej ...

Najboljše stvari v življenju se zgodijo spontano.

Ni komentarjev: