torek, december 13, 2005

Zlobne knjižničarke

Dvakrat do trikrat mesečno se odpravim v knjižnico in potem kot majhen otrok v trgovini igrač hlastam po knjižnih policah ter na koncu obstanem s kakim ducatom nabranih bukvic iz vsake (hodim v tri) knjižnice. Žalostno pa je, da pritovorjena zaloga domov ponavadi ni v celoti prebrana zaradi pomanjkanja časa (ali bolje, napačni razporeditvi le-tega).

Ampak, kar me vedno znova zbode ob obisku knjižnomoljnega pribežališča, so knjižničarke. Namesto stereotipne podobe prijaznih in ustrežljivih žensk, so kranjske varuhinje knjižnice na pol godzille, neprijazne, nesramne, nejevoljne - se iz globočin moje srčne črpalke opravičujem, če vas moram prositi za pomoč pri iskanju določene knjige, ampak a ni knjižničar/informator dejansko za TO tam?! Bleda prikazen mi nato pod nos vrže knjigo, ki je, očitno zaradi moje nesposobnosti, nisem uspela najti, kljub dejstvu, da je bila v resnici založena. Jaz naj bom pa seveda hvaležna in počaščena, da si je izvoljena sploh uspela odtrgati nekaj dragocenih trenutkov zame.

Drage moje, nisem jaz kriva, da ste dolgočasne, nepotešene in nezadovoljne - navsezadnje, če vam je tako mučno, ste že kdaj razmišljale o menjavi poklica?


p.s. Na drugi strani naj pa pohvalim knjižničarke in knjižničarje Študijskega oddelka in podružnice v Cerkljah, saj vedno znova presenečajo z dobro voljo in svojo ustrežljivostjo.

5 komentarjev:

doublemp pravi ...

Dobro si to napisala! Tudi tist njihov sistem razvrščanja je znan samo njim.

Te knjižničarke so prov ena taka subkultura, hehe... :P

Yah0da pravi ...

Hja, še dobr, da nisem iz Cerkelj! ;)

Mayhem pravi ...

Zlobne knjižničarke pred strelski vod! :D

ursa pravi ...

(rokcagor) jest tud, jest tud :) V kranjski osrednji knjižnici sem se jaz rajš sama prebila do ta prave knjige po načelu začnemo pri A in pogledamo vsako knjigo, dokler ne najdemo ta prave, ker če bi kakšno harpijo kaj vprašala, bi se znal zgodit, da bi ostala brez roke, al pa bi morala zastavit ledvico.

Zdej jih že par let nisem vidla. Pred kakšnim mesecem sem se pa končno nehala trest :)

jaka pravi ...

ah dejte no dejte

men pa zmer vse poiscejo v kranjski kniznci...

uni v studijski so pa legende... mi je kr mal zal, da nism več študent...